AsstrA'nın Taşkent temsilciliği 2020 haziran ayinda kurumsal müşterilerine kapılarını açtı. Müşterilerini dinleyen ve ihtiyaçlarını anlayan AsstrA ekibi, bu kısa zamanda Özbek iş dünyasından olumlu yorumlar almayı başardı. Standart dışı çalışma yaklaşımları ve kazanılan yüksek güven sayesinde Taşkent ofisi Özbekistan’da kendinden emin şekilde hareket etmeye başladı.
Ofis açıldığında, mevcut hizmet yelpazesi sadece kargo akışları için ihracat ve ithalat hizmetlerini içeriyordu. Şimdi listeye ülke dahili kargo taşımacılığı hizmeti de eklendi. Taşkent temsilciliği, AsstrA'nın 23 ülkedeki diğer ofisleri ile birleşik iletişim halinde çalışmaktadır. İstanbul, Almatı ve Şangay gibi stratejik komşu ofislerdeki meslektaşlarla günlük iletişim, durumun zorluğuna bakılmaksızın müşterilere standart dışı çözümleri garanti etmektedir.
Yeni tip korona virüs (Kovid-19) salgınının neden olduğu yeni iş ortamı, uzman AsstrA ekibi için bir sınav oldu. AsstrA'nın taşıdığı kargolar, karantina ve sınırlardaki ek kontrollere rağmen, müşteri sürece dahil edilmeden, güvenli bir şekilde "elden ele" ulaştırıldı.
AsstrA Özbekistan Temsilcisi Otabek Buribekov, şunları söyledi:
Otabek Buribekov
«Karantina döneminde, Çin, Türkiye, Avrupa ve Asya'dan düzenli müşterilerimiz, alternatif taşımacılık çözümleri için net taleplerle geldi, çünkü hazır şemalar kısıtlamalardan etkilenmişti. Küresel bir ulaşım sıkıntısı ve daha yüksek fiyatlar ile karakterize edilen çalkantılı döneme rağmen, sadık ve yeni şirketlere AsstrA hedef odaklı çözümler sundu. Açık diyalog ve müşteriye verilen dürüst hizmet sayesinde AsstrA ekibi uzun vadeli işbirliklerini güvence altına aldı.»
Şirket çalışanının görevi, müşterinin talep ve gereksinimlerini dikkate alarak belirtilen yükleme ve boşaltma şartlarını zamanında yerine getirmektir. Kargo Özbekistan sınırını geçmeden önce, sevk ve gümrük belgelerinin hazırlanmasına başlanılıyor. Özbekistan'ın her bölgesinde nihai tüketiciye teslimat mümkündür. Yerel hizmet, hem ihracat hem de ithalat için açıktır bu da müşterinin işini planlanmasında belirleyici rol oynamaktadır.
Kurumsal müşterilerimiz, kargo hareketlerinin takibi için AsstrA tarafından yazılan Track & Trace uygulamasını kullanarak şeffaf hizmet alırlar. Müşteri hizmetleri ekibi, malların yerini gerçek zamanlı olarak gözlemleyerek, yükleme öncesi ve boşaltma sonrasındaki süreçleri önceden planlar. Üretim hattındaki kesintilerin ve teslimat sırasında boşa bekleme süresinin ortadan kaldırılması nedeniyle müşterinin planlanmamış harcamaları en aza iner. Taşıma ekipmanının önceden planlanması nedeniyle, insan ve makine kaynaklarında makul tasarrufların garanti edildiğini de belirtmek gerekir.
Otabek Buribekov, şunları ekledi:
«Özbekistan'daki herhangi bir şehre kargo göndermek için, Taşkent'teki AsstrA temsilciliğine yazmanız veya telefon etmeniz yeterlidir. Ofis müşteriden binlerce kilometre uzakta olsa bile sunulan hizmetin kalitesi ve hızı İsviçre seviyesinde kalacaktır.»