Uluslararası lojistik şirketler grubu AsstrA-Associated Traffic AG, 2021'in ilk yarısının sonuçlarını özetledi.
AsstrA-Associated Traffic AG'nin 2021'in ilk altı ayındaki cirosu, 2020'nin aynı dönemine ilişkin rakamları dörtte bir oranında aşarak 207,8 milyon Euro'ya ulaştı. 2020 yılının ilk yarısına göre şirketler grubunun brüt karı %8 arttışta görüldü.
Uluslararası trafik %17 arttı. Ocak-Haziran 2021 arasında şirketler grubunun uzmanları 96,5 bin sipariş işledi. Bu dönemde teslim edilen malların toplam ağırlığı, 2020 yılının ilk altı ayına göre %4,5 artış göstererek 2 milyon tonu aştı.
Şirket, proje lojistiği alanında piyasadaki konumunu güçlendiriyor. AsstrA Endüstriyel Proje Lojistik bölümleri geçen yılın aynı dönemine göre proje sayısını iki katına çıkardı.
2021 yılının ilk altı ayında AsstrA'nın müşteri çantasına 1.733 şirket eklendi. Yeni müşteri sayısının artışı, makine mühendisliği ve ekipman endüstrisinde (+%81), kimya endüstrisinde (+%58) ve gıda ürünleri endüstrisinde (+%53) gerçekleşti. Sipariş sayısındaki liderler gıda endüstrisinin temsilcileri oldu -% 19, moda segmenti -% 14, kimya endüstrisi -% 12.
Daha önce olduğu gibi, karayolu taşımacılığı AsstrA-Associated Traffic AG müşterileri arasında en popüler taşımacılık olmaktadır - 84 bin tamamlanmış sipariş, 2020'nin ilk altı ayına göre 23 bin daha fazladır. Karayolu taşımacılığı şirketler grubunun toplam taşıma sayısı içindeki payının yüzde 88'ini oluşturdu. Deniz yoluyla 5.000, demiryolu ile 3.700 sevkiyat yapıldı. Havayolu taşıma sayısı 2 600'e ulaştı.
2021'in ilk yarısı için denizyolu sevkiyatlarında büyüme, ABD'den Birleşik Krallığ'a ve aynı zamanda Almanya'dan Azerbaycan'a yapılan sevkiyatlarla gösterildi.
Dmitry Lagun
AsstrA Şirketler Grubu genel müdürü Dmitry Lagun grubun planlarını açıkladı: «2021 yılında AsstrA ekibi, pazardaki araç açığına rağmen karayolu taşımacılık hizmetinde kalite seviyesini artırmaya odaklanıyor. Ayrıca ekip, deniz taşımacılığında yükümlülüklerin kusursuz bir şekilde yerine getirilmesini amaçlamakta, bunun için hatlarda boş yerler bulmak için her türlü imkan değerlendirilmektedir. Valensiya ve Hamburg'daki ofisler, limanlarda kendi faaliyetlerini geliştirmek ve hatlarla yakın işbirliği kurmak için yakında açılacak - dedi ve devam etti - Biz fiyat pahasına değil, çözümlerin karmaşıklığı pahasına kazanmak için entelektüel yoğun proje lojistiğinde hızla gelişiyoruz. Konteyner krizi, karayolu taşımacılığı sıkıntısı ve pandeminin yayılması bizi lojistiği optimize etmek için yeni çözümler aramaya zorluyor. Bu nedenle görevimiz, “dijital nakliye komisyoncusu” olmak ve tedarik zincirinin her aşamasında şeffaflığı garanti etmektir».