Lojistik şirketleri, müşteri ve nakliye ortakları gibi farklı iş katılımcılarına rekabet avantajı yaratmak için sanal uygulamaları ilk kullanan şirketler arasındadır. Sanal uygulamalar, pratik, verimli, yüksek güvenilirliğe sahip, gelişmiş işlevsel ve küresel eğilimlere uyumlu olduğu için talep görmektedir ve şirkette var olan bilişim teknolojileri (BT) hiyerarşisinde tamamlayıcı özellik taşımaktadır. AsstrA nakliye ve lojistik hizmet sağlayıcılarının çalışmalarını optimize etmek için Tedarikçi hesabı uygulaması kullanmaktadır. Tedarikçi hesabı, gelişmiş işlevselliğe ve BT uzmanları tarafından geliştirilen bir dizi seçeneğe sahiptir.
AYRINTILI BİLGİ
-
«Tedarikçi hesabı»nın amaçları
Tedarikçi hesabının geliştirilmesi ve uygulanmasının asıl amacı, ulaştırma sağlayıcıları ve AsstrA-Associated Traffic AG grubunun ortak operasyonunun kalitesini ve şeffaflığını otomatikleştirmek, kalitesini arttırmaktır.
Tedarikçi hesabı, rutin operasyonları otomatikleştirerek ve sistemleri entegre ederek iş süreçlerinin verimliliğini arttırır, maliyetleri düşürür, nakliye ve lojistik ortağı personelinin verimliliğini arttırır. Bu, iş akışlarını optimize eder, tekrarlamalı işlemlerin doğruluğunu ve hızını arttırır, uyarlamalı planlama için ek fırsatlar yaratır. Nakliye hizmeti sağlayıcıları bu hesaptan AsstrA’dan taşıma teklifleri ve siparişler konusunda elektronik bilgi alır. Sipariş verisine erişim dünyanın herhangi bir yerinde ve herhangi bir yetkili cihazdan mümkündür.
-
«Tedarikçi hesabı» kullanımının avantajları
AsstrA, tedarik ve sipariş yönetimi iş süreçlerini optimize etmek için nakliye ortaklarına Tedarikçi hesabı kullanmayı öneriyor.
KARGO TEKLİFİ:
- Tüm birim ve ülkelerdeki AsstrA uzmanlarınca kargonun yerleştirilmesi.
- Real müşterilerin tüm güncel kargolarına erişim.
- Teklif vermek ve gerçek zamanlı olarak araç verilerinin belirtilmesi.
- Planlanan taşımalara erişim yoluyla filo çalışmasının en uygun şekilde planlanması.
- Siparişin «tek tuşla» onaylanması.
- Serbest araçların sisteme girilmesi, araç için uygun kargonun otomatik belirlenmesi.
- Dönüş rotası için otomatik olarak kargo siparişi almak.
ZAMAN YÖNETİMİ VE MALİYET AZALTMA:
- İstenmeyen posta ve gereksiz yazışma yok, sipariş bilgileri otomatik olarak giriliyor / değiştiriliyor.
- GPS olmadığında Track & Trace mobil uygulamasının kullanılması.
- GPS izleme sistemini “Tedarikçi hesabı” ile entegresi
- Tüm verilerin güvenli şekilde depolanması.
- Çalışanlarının portala erişiminin kişisel yönetimi.
- AsstrA yetkilisi ile hızlı mesajlaşma olanağı.
ÖDEME VE RAPORLAR:
- Tamamlanan gönderiler hakkında raporlar alınması.
- Şeffaf ödeme planı.
Kullanmanın tadını çıkarın!
-
Tedarikçi hesabının geliştirilmesi ve uygulanmasının asıl amacı, ulaştırma sağlayıcıları ve AsstrA-Associated Traffic AG grubunun ortak operasyonunun kalitesini ve şeffaflığını otomatikleştirmek, kalitesini arttırmaktır.
Tedarikçi hesabı, rutin operasyonları otomatikleştirerek ve sistemleri entegre ederek iş süreçlerinin verimliliğini arttırır, maliyetleri düşürür, nakliye ve lojistik ortağı personelinin verimliliğini arttırır. Bu, iş akışlarını optimize eder, tekrarlamalı işlemlerin doğruluğunu ve hızını arttırır, uyarlamalı planlama için ek fırsatlar yaratır. Nakliye hizmeti sağlayıcıları bu hesaptan AsstrA’dan taşıma teklifleri ve siparişler konusunda elektronik bilgi alır. Sipariş verisine erişim dünyanın herhangi bir yerinde ve herhangi bir yetkili cihazdan mümkündür.
-
AsstrA, tedarik ve sipariş yönetimi iş süreçlerini optimize etmek için nakliye ortaklarına Tedarikçi hesabı kullanmayı öneriyor.
KARGO TEKLİFİ:
- Tüm birim ve ülkelerdeki AsstrA uzmanlarınca kargonun yerleştirilmesi.
- Real müşterilerin tüm güncel kargolarına erişim.
- Teklif vermek ve gerçek zamanlı olarak araç verilerinin belirtilmesi.
- Planlanan taşımalara erişim yoluyla filo çalışmasının en uygun şekilde planlanması.
- Siparişin «tek tuşla» onaylanması.
- Serbest araçların sisteme girilmesi, araç için uygun kargonun otomatik belirlenmesi.
- Dönüş rotası için otomatik olarak kargo siparişi almak.
ZAMAN YÖNETİMİ VE MALİYET AZALTMA:
- İstenmeyen posta ve gereksiz yazışma yok, sipariş bilgileri otomatik olarak giriliyor / değiştiriliyor.
- GPS olmadığında Track & Trace mobil uygulamasının kullanılması.
- GPS izleme sistemini “Tedarikçi hesabı” ile entegresi
- Tüm verilerin güvenli şekilde depolanması.
- Çalışanlarının portala erişiminin kişisel yönetimi.
- AsstrA yetkilisi ile hızlı mesajlaşma olanağı.
ÖDEME VE RAPORLAR:
- Tamamlanan gönderiler hakkında raporlar alınması.
- Şeffaf ödeme planı.
Kullanmanın tadını çıkarın!